HTML

Egy sors

ez egy olyan ember elete-elet törtenete,ami valos es nem kitalacio!

Friss topikok

  • Moci: Üdv! Tanulságos a történeted! De tipikus esete a "munka és a munkahely rabja" életnek! Ha egyszer ... (2009.05.08. 19:56) ellátás

Linkblog

Azt Mondjak,a jo elnyeri jutalmat!

2009.04.29. 19:59 sztar1

folytatvan irasom a fenti kerdes bizony egy jo kerdes! valoban igy van,vagy csak egy tevhit amiben el az ember,es maga az ember egy önzö,csak sajat magara gondolni tudo valaki??en nem erzem ugy hogy ezen csoportba tartoznak,hiszen tudok adni önzetlenül,es segiteni ahol tudok. erdekes modon itt ezt nem ertekeli senki.szoval a dolgok egyre jobban elfajultak az elsö alkalommal,amikor szerettem volna haza menni.mivel nem szortam a penzt az elejen,igy összesporolta cirka 2000 eurot,amit ugy gondoltam eleg lesz egy regebbi hibam befoltozasara. törtent ugyanis hogy olyan dologba kerültem,amibe nem lett volna szabad.de tudjatok,az ember gyomra nagy ur,es ha ehes akkor barmit kepes megtenni erte.de ez a mult! szoval ez elsö penzügyi baklövesem az volt,hogy en kis naiv,megbizvan egy osztrakban,nem irtam fel a keresetem hetente egy naptarba,es igy csak a kezdö idö pontot volt a fejembe.onnan meg kiszamolni nem nagy dolog.gondoltam en! de ez nem igy törtent.majdnem ugy volt hogy meg en tartozom ö neki elsö kölrben,merthogy ö kifizetett engem.szoval igy lehuzott elsöre.mondom sebaj,tanulo penz megvolt.kicsit sok,de megvolt.

ezutan mar hetente elkertem a fizetest es elkeztem irni is magamnak. azt azota is irom,es mivel hogy nem legalisan dolgozom / SAJNOS!!!! / igy amennyi bizonyitekot csak tudok gyüjteni,azt megteszem.biztositvan magamat a kesöbbi vedelmem erdekeben. mindenröl masolatom van amit csak alairok,es igy nem lehet engem megfogni,hogy en mien jogon vagyok it.

 

kertem jelentsen be,de nem tette.töbszöri keresemre sem.

 

hogy akkor megis meg mindig miert vagyok itt?? mert nincs masik munka lehetöseg. tudom arre lehetne mondani hogy jokifogas sose rosz.de mivel nekem sem szabadnap sem hetvege, sem ünnepnap nem jar,igy mikor tudna elmenni a paraszt egy munka megbeszelesre??

öszinten mondom hogy en vagyok az a Bizonyos ISAURA,csak modern verzioja.mert annak nem volt internete,sem tv-je.de ez keves egy ember szabadsagahoz?? vagy nem?? tehat hogy dolgozol napnta reggeltöl estig,es egyetlen szorakozasi lehetöseg az internet es a tv.

 

ha azt kerdezne valaki hogy hanyszor voltam othon az elmult 4 evben,akkor a 2 kezen megtudna szamolni. most mar ott tartok,hogy lassan nemhogy haza nem mehetek,de az elmult 3,5 honapban a magyar hatar környeken sem jartam.ugyanis azt is tilos mar nekem. kerdem en?? rendben van ez igy?? ezt erdemli valaki a napi munkajaert??

Folyt köv:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egysors.blog.hu/api/trackback/id/tr411094284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása