HTML

Egy sors

ez egy olyan ember elete-elet törtenete,ami valos es nem kitalacio!

Friss topikok

  • Moci: Üdv! Tanulságos a történeted! De tipikus esete a "munka és a munkahely rabja" életnek! Ha egyszer ... (2009.05.08. 19:56) ellátás

Linkblog

Lassuk a medvet!

2009.04.29. 18:36 sztar1

Elöször is szeretnek bemutatkozni nektek. sztar1 vagyok,de Imre a nevem.pontosabban H.Imre.

1978.11.15 születtem Oroshaza-n

Sokaig nevelkedtem Gádoros közsegeben egy tanyan. itt probalt a csaladom eletben tartani es embert faragni belölem.Mitne mondjak,ez nem tulzottan sikerült nekik,es masnak sem mindezidaig. az atyai pofonok ellenere,en magam maradtam,aki igenis visszapofazik ha kell.De skorpio vagyok.Neha ugy erzem rosz csillagzat alatt születtem,mert tulzottan sok jo dolog meg nem törtent az eletemben.

Követtem el hibakat es követek el most is,de ez ellen nem tehetek.Ember vagyok!bar mar neha csak allat.

nem is a gyermekorom a lenyeges,amiert virtualis tollat ragadtam,hanem a jelen amiben elek,es okulaskent mindezt leirva,hogy mas ne jarjon igy.Talan az en korosztalyom emlekszik meg a tv-ben nagy sikerrel vetitett Isaura sorozatra. Nem veletlenül emlitem ezt,de ezt kesöbb ha figyelmesen olvastok,akkor megertitek.

 

4 evel ezelött kezdödött a kalvariam! egy kecskemeti hirdetesi ujsagban volt egy allas ajanlat,miszerint Gondozot keresnek kutyak melle ausztriaba!

gondoltam belevagok,hiszen veszteni valom nincs.Na itt tevedtem elsönek!

az elsö evben nem is volt sok gond az adott helyen,de erkezesem elött megtudtam hogy a tulaj,vagy fönök az Lezbikus.ez nem is lenne baj,föleg mert NÖ es nem  pasi.ellemben a kedves kurvaja is itt el,akit szivböl rühellek.rola majd kesöbb!

 

tehat: amikor kijöttem,akkor azt mondtak itt hogy a dolgom a következö lesz: kutyak gondozasa-etetese,kert takaritasa es a lakas takaritasa.mindezt 400 euro/ho+teljes ellatas.mondom ez franko,mert a penzt nem kell költenem ha a szallas+kaja biztositott. Itt tevettem masodszor.

tehat mint irtam,a fenti munka leiras volt.mondom napi 8-10 orat ezzel el lehet tölteni,mert a haz es a kert is nagy,tehat lesz mit csinalni,ameddig a napok szaladnak.a napok szaladtak is,de a munkam egyre csak több lett.kutyafurdetes,szaritas.ez elöször nekem lassan ment,mert elötte nem csinaltam meg ilyet.amikor belejöttem,akkor mar 1 ora alatt keszre vagtam a kutyat es mentem-mehettem a dolgom csinalni.na igen am,de a napok teltevel a kutyak is egyre többet jöttek a munkaidömbe.persze mindez a többi munka rovasara.elmaradt a takaritas miatta neha,es vagy a kert gondozasa.ekkor ideköltözött a kis kurva,aki elötte bécsben dolgozott.itt mar csak pihengetett. egy teljes evig ment a dolog,miszerint naponta 10-12 oraig aludt,majd felkelt es tv-szamitogep es vege van a napnak,lehet aludni.ezzel sokaltam be elöször.ha aludt akkor nem lehetett zajongani,porszivozni se.tehat a takaritas megint ugrott. Folyt Köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egysors.blog.hu/api/trackback/id/tr681094120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása