HTML

Egy sors

ez egy olyan ember elete-elet törtenete,ami valos es nem kitalacio!

Friss topikok

  • Moci: Üdv! Tanulságos a történeted! De tipikus esete a "munka és a munkahely rabja" életnek! Ha egyszer ... (2009.05.08. 19:56) ellátás

Linkblog

magán élet vagy magán tulajdon??

2009.04.29. 20:37 sztar1

ez mit is rejt magaba??

talan azt hogy ha vege a napi munkaidönek,akkor elvonulhat az ember,mondjuk pihenni-aludni,esetleg polirozni a bohocot,vagy teszem azt egy ribancot jol meghagni. akkor ezen kijelentes mind semmis,ugyanis a magan elet kimerül abban,hogy ha lemersz ülni akkor vagy telefonon keres 10perc mulva,vagy ha eppen tél van,akkor hozzal mar fatbe jelszoval ugraltat. azthiszem ez igy nincs rendjen.szerintem ezt en szurtam el ott,hogy amikor elöször kert ilyet,akkor megcsinaltam.akkor kellett volna mondanom,hogy bocsi,a munkaidöm lejart.de en nem igy tettem.s hogy miert?? azert mert ha kiskutyak vannak akkor nekem még este 10-kor megkell etetnem öket,meg takaritani utannuk orankent. lenyegeben az elmult idöben nem is tudom mi az hogy pihenes. amikor a sok munka utan faradt vagyok,akkor sem kerdezi meg hogy esetleg nem e gond ha meg ezt vagy azt megkellene csinalni,hanem egyenesen parancsolja. magan tulajdon?? ez mit is takar?? talan azt hogy ami a szobamba van,az az en tulajdonomat kepezi. ide ertve mindent. namarmost,rolam kevesen tudjak / 2-3 ember csak / hogy fetis kedvelö vagyok. persze a sajat kereteimen belül. ez a fetis dolog a Lakk-Latex-PVC vilagab nyilvanul meg leginkabb.ez ugyan meg csak lfogadott itt kint,de magyarorszagon ez nem olyan nyilvanos.persze ez is ugy jelentkezett hogy a labam fajasa miatt kerestem valami megoldast ejszakara. vettem ezert egy Lakk agyteritöt es agynemüt,mert ez mindig hideg es a labamnak kifejezetten jo a hideg. persze ebbe is belekötött,hogy en nem vagyok normalis meg egyebek. mindezek felett magantulajdon lenne a sajat testem is,de ez sem igaz ebben a formaban. nem egyszer elöfordult hogy kezet emelt ram! sokszor kek zöld volt a karom a rangatasai miatt. öszinten szolva nemtudom miert erdemlem ezt,de biztos megvan az oka. esetleg a sajat tulajdonanak akar tekinteni?? egy sajat bejarasu cselednek?? vagy egy haztartasi gepnek?? amit ha nem hasznalok akkor kihuzom a konektorbol??

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egysors.blog.hu/api/trackback/id/tr101094375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása